Ibu, Bayi & Kanak Kanak

Impak Puteri Charlotte yang Baru Berusia Setahun

princess charlotte

Ia tidak mengambil masa yang lama untuk dunia untuk menyedari hakikat betapa banyak gaya-setter Princess Charlotte akan membuktikan untuk menjadi. Dalam masa beberapa minit Duke dan Duchess Cambridge yang terdapat di tangga yang Lindo Wing dengan anak perempuan 10-jam-lama mereka setahun yang lalu esok, pembuat selendang £ 68 dia berselimutkan telah dibanjiri dengan permintaan daripada ibu bapa tidak sabar-sabar untuk membeli gaya yang sama. “Ia adalah dalam masa beberapa minit kita dapati di laman web kami yang selendang telah mula menjual,” Gillian Taylor, pengarah di syarikat GH Hurt & Sons berpangkalan di Nottingham mengimbas kembali bahawa hari ikonik, yang menyaksikan 100,000 orang melawat laman web mereka lebih 183 negara. “Kami menjual banyak pada mulanya di Amerika, Australia, Kanada dan masih menjual beberapa sekarang.”

“”klik di sini untuk dapatkan barangan bayi murah!”” 

Walaupun kita hanya melihat Puteri segelintir kali sejak di peringkat teliti diurus potret rasmi, setiap telah menimbulkan tindak balas yang sama di kalangan peruncit. Itu adalah apa yang dipanggil ‘Princess Charlotte kesan’ yang pakar-pakar di Brand Finance telah meramalkan bahawa dia akan bernilai lebih daripada £ 3 bilion kepada ekonomi UK seluruh hayatnya.

“”klik di sini untuk dapatkan barangan bayi murah!”” 

Hari jadi Ratu yang ke-90  gambar rasmi oleh Annie Leibovitz

Highlighted


Bagi jenama-jenama Duchess Cambridge memilih untuk berpakaian gadis kecil di kesan adalah serta-merta dan nyata. “Puteri Charlotte memakai dua pakaian bunga kami telah mempunyai kesan yang besar terhadap jenama kami,” Margarita Pato, yang memulakan Sepanyol label Childrenswear M & H bersama ibu dan abangnya memberitahu The Telegraph. “Ia amat penting bagi jenama bersaiz sederhana seperti kami – kami hanya mempunyai lima kedai di Sepanyol.” Walaupun pakaian Charlotte muncul dalam telah habis dijual apabila gambar-gambar yang patah ( “kami hanya menawarkan sepuluh setiap kedai setiap pakaian jika tidak semua kanak-kanak perempuan akan berada di dalam pakaian yang sama “), kesan halo telah meninggalkan perancangan jenama untuk melancarkan laman web e-dagang yang akan membuat penghantaran ke UK, Eropah dan Amerika Syarikat.

Artikel ini dipetik dari telegraph.co.uk